Uh

Ei kulje
olen onnellinen
niin kuin
herätessäni
altaassa, jonka pohjaan vie päättymätön polku
olen, vaikka kirjoittaminen
paljaat sääret kirkkaassa vedessä
ei kulje
jonkun muun, jospa ovatkin jonkun muun
vaikka ajatuksia ropisee tyynylle
mutta minun ne ovat, kalpeat pitkät varpaat, syntymämerkki nilkassa
murustuu pöydälle, nuhjaantuu taskuun
minun ovat nilkat, sääret ja polvet
vaikka ajatuksia, jotka kuljettavat minua eteenpäin
joista olen onnellinen koska ne kantavat
vielä tuntemattomiin suuntiin
voimakkaat, käyttökelpoiset sääret

jotka nyt juoksevat turkoosin polun

jotka nyt

**
Olen onnellinen herätessäni olen vaikka kirjoittaminen ei kulje vaikka ajatuksia ropisee tyynylle murustuu pöydälle nuhjaantuu taskuun vaikka ajatuksia jotka kuljettavat minua eteenpäin vielä tuntemattomiin suuntiin

Ei kulje niin kuin altaassa jonka pohjaan vie päättymätön polku paljaat sääret kirkkaassa vedessä jonkun muun jospa ne ovatkin jonkun muun mutta minun ne ovat kalpeat pitkät varpaat syntymämerkki nilkassa minun ovat nilkat sääret ja polvet joista olen onnellinen koska ne kantavat voimakkaat käyttökelpoiset sääret jotka nyt juoksevat turkoosin polun jotka nyt

Kommentit

Suositut tekstit