Antony - my (wo)man

Olen innoissani, minulla kuuntelutetaan uutta Surumusiikkia, "koska sä varmaan tykkäisit tästä" (niinpä niin, olenhan mustissa tänäänkin, suorat hiukset auki, vaatimaton meikki, silmissä pieni väsymys). Iltainen olemukseni kontrastoi kieltämättä siskon trendianalyyttikko gay-ystävän ja käytyjen huulikiilto-meikkivoidekeskustelujen kanssa, muttei se silti tarkoita ettenkö nauttisi tästä kuplivasta sateenkaarikynttilämeren valossa yhtä paljon kuin muut juhlijat. Mutta se musiikki, Antony and the Johnsons!

Unohdin levyn tietysti kiireessä siskolle, mutta maanantaina se soi täällä aivan varmasti. Pianoa ja se laulu. Niin ihanan värisevää, niin ihanan surullista!

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Upea Antony. Elämänmakuinen.
viive sanoi…
Eikö vaan, en malttaisi odottaa huomiseen.
Veloena sanoi…
Kun sitten tulet käymään saat ottaa Antonyn mukaan. Kuulostaa hienolta. Ja minun pitää ihan ehdottomasti soittaa sinulle pari kappaletta, joista luulen, että voisit pitää.

Musiikkimakuasi mitenkään tuntematta...

Omituisia nämä päähänpinttymät, että tämä ymmärtäisi tämän mielentilan, sen täytyy, ymmärtäähän se, on varma.
viive sanoi…
Juu, otan. Toi kyllä klonks-kolahti.

Muuten Leonard Cohen-hehkutuksesi vaikutuksesta kaivoin hyllystäni joskus sinne ostamani tupla-cd:n (jota en juurikaan ole kuunnellut, joskus kai miettinyt levykaupassa että mun on pakko tykätä tästä (? älyttömyyksiä,näitähän riittää) ja ostaa napsauttanut) No NYT olen sitten tajunnut sen JUTUN. Se on kuin kierisi alasti hienoimmalla sametilla kun sitä ääntä kuuntelee.

Hups, innostuin.
Veloena sanoi…
Ohhoh, saat tuoda Coheninkin sitten.

Olen koettanut saada Svenin Cohenit lainaksi mutta ei hän koskaan näytä niitä muistavan. Jospa edes tuon saisin imeksittyä tietokoneelleni, sitten voisin olla pää pyörällä leonardcohenleonardcohenhuruhuruhuuta.

:D
viive sanoi…
:) Hih, tuodaan sekin siis.

Suositut tekstit